Instrukcje MyDHL+
MyDHL+ Przewodniki video |
FAQ MyDHL+
-
Jak szybko wycenić przesyłkę?
Logujemy się do aplikacji, następnie wchodzimy w zakładkę Wyślij -> Sprawdź cenę i czas. Wypełniamy obowiązkowe dane z gwiazdką i przechodzimy do ostatniego kroku gdzie będzie cena za przesyłkę.
-
Zapomniałem hasła w aplikacji MyDHL+, jak je zmienić?
Wejdź na stronę https://mydhl.express.dhl/pl/pl/auth/forgot-password.html, wpisz swój adres email oraz zaznacz odpowiedni obrazek, kliknij na ZATWIERDŹ. Email z resetowanym hasłem przyjdzie w przeciągu kilku minut na podany wcześniej adres.
-
Podczas rejestracji konta numer klienta pojawia się na czerwono
Jeżeli konto jest poprawne, wybieramy ponownie przycisk NIE i TAK
-
Podczas rejestracji i uzupełnieniu wszystkich pól nie możemy dalej się zarejestrować
Nie wypełnione zostały wszystkie wymagane pola
-
Czy można dodać / usunąć / zmienić numer klienta po rejestracji konta
Po zalogowaniu się do konta wchodzimy w zakładkę Moje ustawienia przesyłek -> Moje konta DHL .
Z tego miejsca możemy zarządzać numerami kont w MyDHL+. Jest możlwiość dodania, usunięcia i edycji kont. -
Jak sprawdzić czy został zamówiony kurier do przesyłki?
Wchodzimy w zakładkę Zarządzaj przesyłkami -> Wszystkie przesyłki -> klikamy na numer listu przewozowego, na górze widnieje numer listu przewozowego oraz potwierdzenie odbioru z numerem PRG oraz oknem czasowym odbioru.
-
Niepoprawny numer telefonu podczas generowania listu przewozowego
Zmienić kod pocztowy (kod kraju) na +48 i wprowadzić numer Polski
-
Brak serwisu drogowego (Economy Select) jeżeli nie został wcześniej dograny
Prosimy o kontakt mailowy ze wsparciem technicznym DHL pod adresem: cahelp.int@dhl.com celem dodania produktów drogowych.
-
Czy jest możliwość pobrania ponownie listu przewozowego?
Wchodzimy w zakładkę Zarządzaj przesyłkami -> Wszystkie przesyłki -> Drukowanie etykiety
-
Nie wyświetla się list przewozowy (pojawia się biała strona) podczas wydruku.
Zmiana przeglądarki i ponownie wydrukowanie etykiety
-
Wyświetla się tylko opcja „My Own Package” podczas wyboru opakowania
Można ustawić własne opakowanie w Moje ustawienia przesyłek -> Ustawienia opakowań -> Dodaj moje własne opakowanie
-
Brak widoczności cen w aplikacji podczas generowania listu przewozowego – konto alternatywne
Jeżeli konto płatnika zostało wprowadzone jako alternatywne konto, ceny nie będą widoczne ze względów na zachowanie tajemnicy handlowej.
-
Brak możliwości zmiany waluty ubezpieczenia
Ubezpieczenie może być tylko w walucie danego kraju.
-
Nie przyjmuje kodu pocztowego lub kod pocztowy jest błędny.
Kody pocztowe w aplikacji składają się z cyfr (nie dotyczy Kanady i Wielkiej Brytanii). Aplikacja weryfikuje kody pocztowe poprzez kraj. Aplikacja MyDHL+ podpowiada odpowiedni format. Jeżeli od razu nie wczytało podpowiedzi albo listy miast na dany kod pocztowy, warto poczekać chwilę, aż aplikacja załaduje dane.